INPREDO
- INPREDO – Dobór dopuszczalnych prędkości ruchu na drogach z uwzględnieniem dynamicznego zarządzania ruchem
Głównym celem projektu było stworzenie inteligentnego systemu doboru dopuszczalnych prędkości ruchu drogowego. W szczególności w ramach projektu opracowane zostaną narzędzia dostarczające wytycznych doboru dopuszczalnych prędkości ruchu na drogach. Powstaną także szczegółowe zalecenia w zakresie kryteriów i procedur decydowania o wprowadzeniu innego niż ustawowy limitu prędkości dopuszczalnej na drogach publicznych. Dodatkowym celem InPreDo będzie stworzenie Map Dynamicznych ilustrujących aktualny stan nawierzchni i przepustowości dróg z wyznaczonymi limitami prędkości na konkretnych odcinkach.
Partnerzy:
- Politechnika Gdańska
- Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
- Wyższa Szkoła Technik Komputerowych i Telekomunikacji
Projekt zakwalifikowany do finansowania w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, działanie 1.1/poddziałanie 1.1.1
Numer umowy DZP/RID-I-69/14/NCBR
Projekt zakwalifikowany do finansowania w ramach programu: Wspólne przedsięwzięcie RID (Rozwój Innowacji Drogowych) Konkurs I.
Informacja o zakwalifikowaniu:
Budżet projektu: 2 419 500,00 zł
Okres realizacji projektu: 2016-2018
Adresy przykładowych stron internetowych z informacjami o projekcie: